Blanche Conceptstore waar online, kleren de vrouw maken.

Omschrijving

Blanche Deventer een conceptstore waar mode, accessoires en producten worden verkocht die een aanvulling zijn en een invulling geven aan de levensstijl van een vrouw. Alijd Wever en haar team zijn dagelijks in staat om de klantbeleving een eigen karakter mee te geven.

E-commerce bij Blanche Deventer is het volgen van trends door de klant te verleiden en te verbinden via Facebook, Instagram en Pinterest. Blanche Conceptstore waar kleren de vrouw maken. Een mode assortiment met een uitstekende mix van merken, comfort, materiaalkeuze, draagbaarheid om volgens de laatste mode en tijdloos gekleed te zijn.

Via Facebook en Instagram wordt dagelijks een bericht gepost. Een foto of filmpje met een korte omschrijving van het item voorzien van hashtags met een verwijzing naar het merk, soort, prijs en kleur. Berichtgeving die in verhouding staat tot de merken en producten die bij Blanche worden verkocht. De klanten anticiperen op de berichten met vragen over het item. De berichten worden gedeeld en zorgen voor een lichte stijging van de verkoop van de getoonde producten.

De volgers op FB groeien gestaag zo’n 1500. Het belang en de inzet van Social Media wordt door Blanche Conceptstore Deventer niet onderschat. Keuzen voor een ondernemer die vanuit een winkel wenst te opereren. Blanche Conceptstore Deventer die de doelgroepen wil aanspreken en een unieke klantbeleving wil neerzetten in een tijd van economische verandering.

Het inzetten van Social Media kan voor een deel worden gekoppeld aan leeftijdsgroepen. Instagram wordt steeds belangrijker. De jonge generatie gebruikt nog amper FB omdat de berichtgeving niet aansluit op hun belevingswereld. De jeugd wil snel in beeld worden geïnformeerd over wat er te koop is. De oudere generatie gebruikt meer FB om op de hoogte te blijven van aanbiedingen. Ook bedrijven maken onderling meer gebruik van FB om elkaar te vinden. Pinterest is met de pinboards een medium waarin de levensstijl van een vrouw tot haar recht komt.

Groeien in een markt die onderhevig is aan fluctuaties is een bijzondere opgave. Dicht bij jezelf blijven en inspelen op de actualiteit via Social Media is een van de mogelijkheden, zo niet de belangrijkste opponent om de verkoopstrategie te vernieuwen. Social Media is dan het middel om te verbinden en connecties te maken om een nieuwe klantbeleving neer te zetten.

www.facebook.com/blanchedeventer

- mode voor de vrouw

- concepten voor een lifestyle

- accessoires passend bij elke levensstijl