ALL-CRM: Klantrelatiebeheer daar draait het om

Omschrijving

Klantrelatiebeheer daar draait het om

Internet en e-commerce, niet meer weg te denken uit onze maatschappij. E-commerce is niet alleen de façade van een webshop, maar zoveel meer, dat zich vooral aan de ‘achterkant’ afspeelt. De achterkant waarin medewerkers en ICT alles regelen voor de voorkant. En de voorkant ziet de klant, daar draait het uiteindelijk om bij e-commerce: de klant!

De klantrelatie is door de jaren heen op verschillende manieren in beeld gebracht in kaartenbakken, databanken en vele systemen. ICT en het bouwen van systemen, om maatwerk te leveren aan bedrijven. Bedrijven die hun klantenbestand gaan gebruiken voor marketingcampagnes, gestructureerd, zodat een bedrijf in staat is de klantsegmenten te bedienen. CRM systemen zijn dan een volgende stap in de ontwikkeling van klantrelatiebeheer. Bert Klomphaar heeft aan de wieg gestaan van deze ontwikkelingen. Als consulent binnen de ICT heeft hij een brede ervaring binnen diverse grote bedrijven en Bert heeft 10 jaar geleden  de stap gezet om voor zichzelf te beginnen met zijn bedrijf ALL-CRM. Reseller voor Super Office, CRM software dat in Noorwegen wordt ontwikkeld.

Klantrelatiebeheer
Het managen van klantrelaties een vraagstuk apart! Nee, met SuperOffice een kans om snel inzicht te krijgen in wat de klant beweegt binnen welke branche dan ook. Betrouwbaar doordat informatie van en over een klant kan worden vastgelegd, zodat een bedrijf inzicht verwerft in het klantgedrag. E-commerce draait om klantrelaties. De vele technologieën die het mogelijk maken klanten te volgen, te pushen voor een aankoop en het gedrag waar te nemen en te meten. iBeacons, webshop, zoektermen, reviews, NAW gegevens, geografische weergave van klanten, zomaar wat voorbeelden die vanuit het SuperOffice systeem gerealiseerd kunnen worden. Klanten ambassadeur maken voor je bedrijf.

Als reseller van SuperOffice beschikt All-CRM over legio mogelijkheden. SuperOffice wordt wereldwijd gebruikt door meer dan 250.000 gebruikers. Software die continu inspeelt op de veranderingen in de internetwereld. Apps die aan het systeem kunnen worden gekoppeld en waar het klantgedrag op een site door web tracking in beeld wordt gebracht, wel onder bepaalde voorwaarden en condities.

Branches waarvoor All-CRM werkt zijn Automotive, Vermogensbeheerders, zakelijke dienstverlening en industrie.
Automotive een branche waar het klantrelatiebeheer centraal staat. Een auto koop je via internet. Een klant kan alles vinden en zijn eigen auto samenstellen. De onderhandeling bij een dealer is kort, prijs en inruilwaarde zijn dan nog de te bespreken punten. De reviews in de automotive zijn van grote waarde, immers hoe meer ‘sterren’ hoe meer verkopen. Goed geïnformeerd zijn over de klant is dan essentieel, zodat het automotive bedrijf zijn diensten optimaal kan inzetten en uitvoeren.

SuperOffice en vele apps
Web technologie en de vele ontwikkelingen zorgen er voor dat er dagelijks veranderingen zijn, waarop een bedrijf wil inspelen. Binnen SuperOffice zijn en worden diverse apps ontwikkeld. Veel apps zijn beschikbaar in the appstore. Met deze apps heeft een bedrijf nog makkelijker toegang tot zijn relatiemanagement. En zijn variabelen beschikbaar voor iedere branche, maar ook om de Business Intelligence van een bedrijf te verbeteren, niches aan te spreken en steeds de nieuwste ontwikkelingen te volgen op onlinemarketing gebied.

Vermogensbeheer en relaties
All-CRM is een samenwerking aangegaan met Theodoor Gillessen Bankiers, Vermogensbeheerders. Binnen de Financiële Dienstverlening zijn de bedrijven gebonden aan de strenge eisen van de AFM. De Autoriteit Financiële Marketen (AFM) wil inzicht in het relatiemanagement van een instelling met haar klanten. All-CRM heeft een maatwerkoplossing ontwikkelt dat de mogelijkheid biedt de rapportages per kwartaal te archiveren. Het managementsysteem is zo opgebouwd dat tevens nieuwsbrieven kunnen worden gelinkt. En daarnaast kan de emailmarketing worden ingesteld zodat alle relaties op de hoogte worden gesteld van eventuele wijzigingen in hun portefeuille. Om de markt te infomeren is een tijdschrift uitgebracht, waarin de vele zaken rond het automatisch laten verlopen van klantrelaties worden besproken.

Klanten altijd centraal stellen
De essentie van e-commerce is de klant centraal stellen. Met SuperOffice en de diverse apps kan een klant worden gevolgd op een website en het klikgedrag worden gemeten. De volledige administratie en het relatiebeheer in een systeem en altijd 24/7 op iedere plek bereikbaar.
Bert Klomphaar is met zijn kennis goed in staat om het complete speelveld te overzien. Het opbouwen van klantrelaties. Inzicht in het klantgedrag, zodat je als bedrijf altijd en continu in staat bent om op de behoefte van je klant(en) in te spelen.

 

www.all-crm.nl

- SuperOffice CRM systeem

- Apps die specifiek aan de software kunnen worden gekoppeld

- Optimaliseren klantrelatiebeheer voor marketing en verkoop

- Privat cloud omgeving  Amsterdam AMS-IX

+ Meer casus van ALL-CRM